دوشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۸۷

آیا فرشاد پیوس آخرین بخت قهرمانی را نیز از پرسپولیس گرفت؟

در یکی از کم گل‌ترین هفته‌‌های لیگ برتر که در مجموع 18 گل به ثمر رسید، گلزن سابق پرسپولیس (فرشاد پیوس)، در سمت سرمربیگری برق شیراز، امیدهای تیم محبوبش را برای رسیدن به قهرمانی لیگ هشتم به حداقل رساند و گل نزن مغضوب استقلال در دربی شصت و ششم (اکبرپور)، با تک گل سه امتیازیش، به بحران ناشی از شکست سنگین هفته گذشته استقلال پایان داد.
در
هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها، پرسپولیس در دیداری مشابه اکثر دیدارهای این فصلش، با ارائه یک بازی سرد و کم رمق، نتوانست بر برق شیراز غلبه کند و این در حالی بود که برق، تمامی ده دیدار گذشته خود را به حریفانش واگذار کرده بود! البته بار دیگر به این نکته اشاره می‌کنم که نتایج پرسپولیس در فصل اخیر بهتر از فصل گذشته بوده است. پرسپولیس که تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ کنونی 48 امتیاز کسب کرده و با تفاضل گل 10+ پس از استقلال 56 امتیازی و ذوب آهن 53 امتیازی سوم است؛ در پایان هفته بیست و هشتم لیگ هفتم، با 45 امتیاز و تفاضل گل 4+، پس از سپاهان 50 امتیازی و صبای 46 امتیازی سوم بود. در واقع درخشش استقلال و ذوب آهن در این فصل و امتیاز از دست دادن‌‌های پرسپولیس در دیدار با تیم‌های پائین جدول، امیدهای این تیم را برای کسب عنوان قهرمانی بسیار کم‌رنگ کرده است. تساوی مقابل برق در شیراز، شکست مقابل ملوان در تهران و تساوی مقابل سایپا آن هم زمانی که سایپا در رتبه شانزدهم جدول بود؛ از جمله بازی‌هایی است که پرسپولیس می‌توانست در آن برنده باشد.
در دیگر دیدار حساس این هفته، استقلال تهران در یک نبرد پایاپای توانست با تک گل سیاوش اکبرپور، سه امتیاز با ارزش دیگر کسب کند. در مورد استقلال هم ذکر این نکته خالی از لطف نیست که آبی‌پوشان تهرانی سال گذشته و در پایان هفته بیست و هشتم، با 38 امتیاز و تفاضل گل صفر، در رتبه هشتم جدول ایستاده بودند!
در دیدارهای این هفته هر دو نماینده اصفهان هم با شکست رقبای خود، فشار را بر دو تیم استقلال و پرسپولیس بیشتر کردند. ذوب آهن، توانست مقاومت را که ظاهراً هنوز مست برد پر گل مقابل استقلال تهران بود، با سه گل شکست دهد و همچنان فاصله سه امتیازیش با استقلال تهران را حفظ کند. سپاهان هم در ادامه روند آهسته و پیوسته‌اش با یک گل بر پیکان غلبه کرد تا به یک امتیازی پرسپولیس برسد. دیدار
هفته بیست و نهم استقلال با پیکان و سپاهان با پرسپولیس، دیدارهای جذاب و تعیین کننده‌ای خواهد بود.
به این ترتیب و در پایان هفته بیست و هشتم، استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس همچنان اول تا سوم هستند و در قعر
جدول هم سه تیم برق، پیام و داماش کماکان محتمل‌ترین تیم‌ها برای سقوط به لیگ دسته اول!
×××
جدول رده‌بندی پیش‌بینی‌ها
نتایج لیگ پیش‌بینی‌ها
جدول رده‌بندی لیگ پیش‌بینی‌ها
نتایج جام حذفی پیش‌بینی‌ها





هیچ نظری موجود نیست: