دوشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۸۵

دکتر جان عبادت قبول

به نظر شما جرم افرادی مثل دکتر محمد دادکان چه مجازاتی باید داشته باشه؟دکتر جان وقتی یاد مصاحبه های دوران قبل از چسبیدنت به میز ریاست می افتم که حرف های درست اما تندی در انتقاد از فدراسیون وقت می زدی توی دلم آرزو می کردم کاش یه گوشه کار رو بدن به تو. بعدا که بر حسب اتفاق (!) کل کار رو هلپی (!) دادن بهت نمی دونستم چه افکار سود جویانه ای داری! در دوران ریاستت مثل اکثر روسای ایرانی کوچکترین بردها رو منصوب به خودت می کردی و در باخت ها عوامل دیگه رو مقصر می دونستی. در جریان جام جهانی به طرز حیرت آوری و با همکاری یار هم مسلکت اکبر غمخوار - که از خبره ترین لمپن های دوران اخیره - چنان پول مردم بی گناه رو هپلی هپو کردی که هنوز بعد از 6 ماه صدای باد گلوهای تو از اون لقمه چرب و نرم همه جا شنیده می شه! در نهایت هم وقتی توسط همون سازمانی که تو رو استخدام و انتصاب کرده بود برکنار شدی در کمال گستاخی عنوان خرمگس معرکه رو به خودت اختصاص دادی و چسبیدی به میز ریاست. دکتر جان! تو هم مثل خیلی های دیگه با اون ریش نامرتبت به دنبال اثبات متدین بودن خودت هستی. اما آیا تاکنون به این فکر کردی که چقدر نفرین پشت سرت از دل مردم براومده؟ تا حالا به این فکر کردی که عبادت به جز خدمت خلق نیست؟ (رجوع شود به هپلی هپو) تا حالا به این فکر کردی که به خاطر منافع خودت (...) به سر تا پای ایران و ایرانی؟ افرادی مثل تو به مراتب بی دین تر و پست تر از افرادی هستند که الان در ایران تحت محاکمه هستند! اگر زهرا امیر ابراهیمی و فیلم چندش آورش باعث جریحه دار شدن دل تو و امثال تو شده خیانت تو به ایران عزیز بسیار بسیار تهوع آورتر از اون مورد بوده و سبب باخت احمقانه سیاسی - اجتماعی ما ایرانی ها در قبال خارجی ها شده. دکتر جان عبادت قبول!؟
---------
پاورقی1: هدفم از این شکایت نامه تایید سیستم دولتی ورزش ایران نیست. بلکه معتقدم دادکان ریاست طلب که با همین سیستم گزینش شد و به نون و نوا رسید چرا وقتی با همین سیستم برکنار شد یاد قوانین فیفا افتاد؟
پاورقی2: سایت بازتاب یک نظرسنجی گزینشی - فرمایشی در رابطه با محرومیت فوتبال ایران راه اندخته بود که هیچ کدوم از سه پیغام من رو که عاری از هرگونه تند روی - برعکس این شکایت نامه - بود منتشر نکرد تا بوی گند فرمایشی بودن نظر سنجی به سمت سازمان تربیت بدنی ازش بلند بشه

هیچ نظری موجود نیست: